مقالات مقالات .

مقالات

بوروس صندلی اداری

برای داشتن مبلمان اداری استاندارد نکاتی قابل بررسی است از جمله اندازه استاندارد مبلمان اداری: قطعا برای انتخاب مبلمان اداری به متراژ محیط و ابعاد واندازه مبلمان توجه ویژه ی باید شود.

جالب است بدانید در محیطی کاری افراد بطورمداوم در حال نشسته هستند همین باعث دردسرهای در طولانی مدت می شود البته با انتخاب صندلی اداری  مناسب از این گونه مشکلات جلوگیری کنید.

در انتخاب صندلی اداری نکاتی را رعایت کنید مانند: میزان تایم فعالیت در محیطی کاری  باتوجه به بدن شما سلیقه صندلی اداری با در اس باشد ک گودی کمررا پوشش دهد از فوم سرد در ساخت صندلی استفاده شود.نکته تهیه صندلی ادرای درست و مناسب به روند کارایی کارمند کمک می کند.

ویژگی های صندلی های ارگونومیک چیست:

زمانی که از صندلی ارگونومیک استفاده می کنید باید فرم طبیعی بدن را حمایت کند و بدن را در حالت ایده آل قراردهد نکته دیگر قابل نتظیم باشد از نظر ارتفاع /عمق/شیب حتی تیکه گاه قابل تنظیم باشد.

فواید استفاده از صندلی اداری ارگونومیک: هنگام استفاده از صندلی معممولی در طول روز بدن به سمت جلو خم می شود ولی اینگونه صندلی ها از حال و فرم بدن حمایت می کند.  تاثیرگذاری  در روحیه  

کم شدن فشارروی لگن :در زمان نشستن تمام وزن به روی استخوان های لگن و ران ها است و صندلی استاندارد از این فشارکاسته می شود.

کاهش درد: وقتی به مدت طولانی به روی صندلی اداری قرار میگیرید بعداز مدتی دچار دردهای از ناحیه کمرمی شوید که انتخاب صندلی ارگونومیک اکاهش درد کمر را دارد.

استفاده از مبلمان اداری طرح ها و رنگ های مختلفی دارد و قیمت متفاوت ولی مبلمان چرم اداری یکی از پرطرفداران ترین مبلمان است.

تاثیر گذاری رنگ چرم برای مبلمان اداری 

رنگ  های انتخاب شده در مبلمان اداری به دو چیزی بستگی دارد 1-همجواری رنگ در کنا رهم هم خوانی داشته باشند.2-مکمل : رنگ های انتخابی مکمل هم باشند نه متضاد باعث آشفته بنظر رسیدن محیط می شود . انتخاب مبلمان اداری چرم یا پارچه ای سلیقه است ولی اگر مبلمان اداری چرم را انتخاب می کنید باید بدانید انتخاب چرم طبیعی در شیک و دوام مبلمان تاثیرگذاری هست.

برای یافتن مبلمان و صندلی اداری پیشنهاد می شود به بوروس صندلی اداری مراجعه کنید چند شعبه رادر ادامه معرفی می کنیم .

بوروس مبل و صندلی اداری دلاوران/بازار صندلی و مبل یافت آباد/ بازار صندلی و مبل اداری چهاردانگه /بازار مبل و صندلی اداری حسن آباد/ با مراجعه به این شعبه ها از عالی بودن کیفیت اطمینان حاصل کنید.

در بوروس صندلی اداری شما می توانید صندلی و مبلمان خاص و شیک تهیه کنید و محیط شیک  و دل  انگیزی را درمحیط کاری تجربه کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۴۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)